Otázky, které je vhodné si položit:
Dodržujete všechna nová pravidla pro home office? Co když zaměstnanec požaduje práci z domova, ale Vy s tím nesouhlasíte? Víte, že mu musíte napsat písemné odůvodnění? Co nesmí v odůvodnění chybět, pokud je Váš zaměstnanec rodič? V jakých případech můžete naopak home office nařídit? Hradíte zaměstnanci při výkonu práce z domova náklady? Pokud ne, máte to ale od něj podepsané v dohodě? Proč k tomu potřebujete souhlas zaměstnance? Co dalšího musíte dodržovat pro výkon práce na dálku po novele zákoníku práce?
Z tohoto důvodu jsme připravili vzory a dokumentaci v oblasti personalistiky, kterou obdržíte jako naši klienti v případě uzavření smlouvy o výkonu činnosti pověřence pro ochranu osobních údajů a nebo výkonu příslušné osoby v oblasti whistleblowingu.
Změny po novele ZP:
- písemná dohoda na dálku, co vše můžeme nařídit a musíme dodržovat pro oblast ochrany osobních údajů
- Žádost zaměstnance o sjednání práce na dálku, práce na dálku jako nástroj slaďování pracovního a rodinného života
- Problematika sjednaného místa výkonu práce, jak je to se zpracováním osobních údajů v oblasti využívání firemních informačních systémů
- Zajištění a používání techniky, nutného technického vybavení a pracovních prostředků při výkonu práce na dálku
- Problematika BOZP při výkonu práce na dálku
- Problematika GDPR při výkonu práce na dálku
- Problematika whistleblowingu při výkonu práce na dálku
Zároveň upozorníme na praktické chyby a příklady z praxe, které již řešíme v různých organizacích, aby vše bylo v souladu s legislativou.
Pro případnou spolupráci nás kontaktujte telefonicky a nebo do poptávkového formuláře.